Babyandmom_ Kızlar merhaba🌸 Kız isim önerisi bekliyorum. Beğendiğiniz isim varsa yazarsanız sevinirim. Çünkü çok kararsızım ve istediğim ismi bir türlü bulamadım şimdiden teşekkürler💕
minikkusummm Icime gercekten sinen tek kiz ismi Liya, onuda malesef kuzenim koydu. Bende kiz isimlerinde okadar zorlaniyorum ki. Eylem, Öykü, Leyla belki size fikir olur. 🤷🏻♀️
Babyandmom_ Ben de dediğim gibi çok kararsızım maalesef😕 Yüsra, Masal, Şeyma güzel geliyor da işte bu diyebileceğim bir isim hâlâ bulamadım