elcn4139 kilodum geceden beri ıslanıyor cok fazla degil. tebinde oturunca bisey geldigimi hissettim acaba idrar mi aminiyon suyu yavas yavas mi geliyorki 38 haftadayim
Nazli_01 elcn4139,canim bendede oluyor o doktorum ıdrar kacırıyor sun dedı. Suyu gayet iyi dedı sende bir haktır ıstersen genede
MKrasnic elcn4139 Nazli_01 bende de aynısı oluyor. Suyumuz vs gayet iyi büyük ihtimalle akıntılar artıyor
Burcuckmk elcn4139 bebek baski yaptığı icin idrar kaçırıyoruz bide doktor akintilarin articak hatta su gibi gelcek dedi canim benimde oyle bebegin suyu gayet iyi ama