Merhaba arkadaşlar 13+3 gebeyim doktorum vitamin kan ilaçlarına başlayalım dedi ferrum ve decavit verdi 3 gün kullanabildim İshal,mide bulantısı,halsizlik bütün yan etkiler oldu doktora gidip söyledim hepsini kesti ilerleyen haftalarda serumla ek takviye yaparız dedi böyle olan var mı acaba aramızda ??