Sevcansevcan sen dün gene bı post acmistin canım Allah rahmet eylesin ama öyle düşünme onu da uzersin oku dualarını yasinini rahat etsin baban böyle yaparsan bebeğine de zarar bak pazartesi doğum yapicaksin hem isyana da girer onun ömrü de o kadarmış alnimiza ne yazılmışsa onu yaşarız canım rizkimizin bı adım ötesine gidemeyiz ya da ömrümüzü bı dk uzatma şansımız yok bize biçilen zamana kadar yasiyabiliriz ancak hepimiz ölücez kim ölmiycekki bide böyle düşün senin şimdi babana en güzel faydan ona bol bol dua etmen