Zhrblt Merhabalar. Daha önce konuştuğum bi kardeşim vardı burda hastaneyle alakalı fakat bulamadım kendisini 🙈 yenibosna safa hastanesinde doğum yapmayı düşünenler varsa veya soruları olan cevaplayabilirilm. Bu arada sezaryen doğumum oldu makat gelişden ötürü 😇 Hafızamda çok yer olmadığı icin bu uygulamayı silip happy kids e geçicem 😇 silmeden yardımcı olabileceğim kişiler varsa son kez burda elimden geleni yapmak isterim 😇
PsikologEzgiAlbas Zhrblt merhabalar, ben biliyorum safa hastanesini gönül rahatlığı ile önerebilirim hem ilgililer hem de işini çok iyi yapan doktorlar var. Doktor önerisi isterseniz, dr Eray Balçan ve dr bahar hüseynova bir bakın derim 🌸
Ftm_08_61 Zhrblt doktor davranışı ve fiyatsalar yazabilirsin hala hastane arayışındayım bide kapı süsü takmaya izin veriliyomu ziyaretçi kabul ediliyormu
Zhrblt PsikologEzgiAlbas kezinlikle canım bende orda doğum yaptım bahar hocamda sesi bile insana huzur veriyodu. Çok iyiler saolsunlar bende gönül rahatlığıyla önerebilirim yani herkese 😇
Hayla34 PsikologEzgiAlbas Eray balcanı ben de instgramda görmüştüm hastane de odası da vardı adı geçiyor du sordum muayene olmak için ama gelmiyormuş dediler tıp merkezindeymiş orda yoğun bakım ünitesi yokmuş safa ile anlaşmalıymış dediler
Zhrblt Ftm_08_61 kapı süsünü bilmiyorum canım ama ziyaretci tabiki yasak kovidden dolayı ama biz annem ve eşimle birlikte kaldık gece gündüz. Muayene ücreti bahar hocanın 120 tl. Nst ücreti 20 tl sezaryen 3200 normal 2200 tl . Doktorun ilgisi harika insanın içine bi ferahlık veriyo resmen zaten sen sormadan herşeyi cevaplıyo sana bişi kalmıyo ilgi alaka güzel yani
Zhrblt Hayla34 eray hoca safada sadece sezaryan yapıyo canım normal doğum ve takipli hastalarını yamanda yapıyo genellikle yaman hastanesinde die biliyorum ben
Hayla34 PsikologEzgiAlbas belli günler mi oluyor acaba çünkü ben sorduğum da yok demişlerdi iki doktor söylediler bahar ve Uğur hanım