Ebru1208ahmet 20 haftada kalpte parlaklık var denildi normal ultrason da görülmedi fetal ekoda bi sorun çıkmadı çok şükür şu an 36 haftalık hamileyim bebeğim doğduktan sonra bi sorun yaratır mı aynı durumu yaşayan var mı
Ozlem23 Ebru1208ahmet benim kızımın ki kapanmadı doğduktan sonra kalbine baktirdik doktor kapanmamış hatta doğum anında göbek bağı kopunca bebeğin kalbinde bı delik daha olurmuş ama hemen buzusurmus oda tam buzusmemis ama bı sorun olmaz dedi iki ay sonra yine gelin bakalım dedi
Asyaayaz1 20 haftada bizdede vardı ama 28 de kapandı çok şükür muanenizde doktorunuzun söylediyse kapandıysa korkmayın geçip gitmiştir🌸
Ebru1208ahmet Asyaayaz1 sadece detaylıda görüldü cnm normal ultrason da görülmedi sen kaçıncı haftadasın
Asyaayaz1 Ebru1208ahmet kalpteki parlaklık bizdede detaylıda çıkmıştı sonra doktorum takibe aldı 24 de az kalmıştı 28 de tamamen kapandı şuan 30+5 iz
Asyaayaz1 Ebru1208ahmet hayır cnm önemli bişey olmadığını çoğu bebekte görülen bişey olduğunu söyledi takibe aldılar sadece Bebek büyüdükçe kapanıcak demişti o zamanlar