Sen onun bunun lafına bakma canım bende ilk aylarda 2 3 kere oldum hiçbir sıkıntı olmadı. Olsa zaten doktor niye vajinal muayene yapsın. Çok okudum burda yok çocuk düşer, yok rahim açılır diyenleri. Onlara kulağını kapa doktorun neyi uygun görüyorsa onu uygula 🥰