Aysemucize malesef doktorlar normal olduğunu söylüyor benimde her iki elimde var, ama özellikle sol elimi yumruk yapamıyor parmak uçlarımı hissetmiyorum. Çarşamba doğumum var doktorum doğumdan iki hafta sonra normale döner dedi. İnsallah döner yoksa çekilir değil elime aldığım şeyleri kırıp döküyorum 🤭🙈