derya46 Hatice2535 yok canim zannetmiyorum genelde hapşirdigimda altımı islatiyom seninde öyle oluyormu 😶
Meless Hatice2535 benim bir tanıdığım gebelikte hapşırmaktan uyuyamıyordu o derece… bende de öksürük oldu gebelikte. İkisinde de hiçbir problem olmaz korkma 🤗
Medinetyp Jinokolog Dr. Kağan kocatepenin bununla ilgili youtube videosu vardı öksürmek hapşırmak kahkaha atmak şiddetli ağlamak zarar vermez diyordu onu izleyebilirsin
Prensesiminyolculugu Hatice2535 yaa ilk haftalar bende çok korkuyordum kendimi kasıyordum ağrı oluyordu acaba birşey olur mu bebeğe diye ama birşey olmazmis merak etmeyin 🥰
Hatice2535 Prensesiminyolculugu evet ya baya da korku oluyor işte rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Prensesiminyolculugu Hatice2535 16. Haftaya geldik korka korka 😅 zaman çabuk geçiyor inşallah hepimiz sağlıkla kavuşuruz bebeklerimize