Gamzeeylul24 Merhaba hanımlar 19+3 teyim bu zamana kadar bulantım vs olmadı ancak son 4-5 gündür yediğim herseyi çıkartıyorum hem de iğrenmeyin normal kusmak değil kötü bir şekilde aranızda böyle olanlar var mı sonradan bulantı normal mi
Aysobaciniz Gamzeeylul24 şimdiye kadar yok şimdi varsa bi doktoruna görünün benimde öyledydi enfeksiyon çıktı bayağı serum falan takıldı 15 gün sonra azaldı hatta geçti gibi.
Burcuseyy Gamzeeylul24 seni yanlış yönlendirmek istemem ama benim mide bulantım 12. Haftada başlamışti 6. Ayda anca bitti gibi ki yine ara ara midem bulanır ve mesela sabahları soğuk birşey içmeyi tercih ettiğimde de direk çıkarırım hala.
betlkrkmaz Gamzeeylul24 benimde böyle olmuştu canım doktora gittim bebeğim karnımda ölmüştü kusmam da bu yüzdenmiş beni zehirliyormuş meğerse kesinlikle doktora git
Gamzeeylul24 Aysobaciniz gerçekten mı hemen arayıp sorayım doktoruma enfeksiyon hiç aklıma gelmezdi teşekkürler
Gamzeeylul24 Şimdi aradım doktorumu oda aynısını söyledi bebekten kaynaklı olamaz artık dedı ıdrar tahlili ve bulantı için hap verdi
Aysobaciniz Gamzeeylul24 evet idrar yolu enfeksiyonu kusma bulantı çok yapıyor. çook geçmiş olsun canım ❣️🌸
Gamzeeylul24 Burcuseyy ya evet bu da bir ihtimal ama mide bulantısı şeklinde olmadı bir anda yediğim hiçbirsey durmamaya başladı yani yiyorum ve hemen çıkartıyorum yine de insallah sizinki gibidir benim bu güne kadar hiç bulantım olmadı bir anda olması o yüzden ilginç geldi test verip iiimi rahatlatacam teşekkürler
bbbusrra-1 Gamzeeylul24 kötü düşünmeyin hormona göre değişiyor. Benimde öyleydi serumluk oldum şuan. Ama bebeğim sağlıklı♥️ Fakat ben daha yeniyim ama 8+7
Gamzeeylul24 Yorumlarınız için teşekkür ederim enfeksiyon vs sonuçlarım temiz çıktı bulantı için hap kullanıcam
Gamzeeylul24 bbbusrra-1 çok geçmiş olsun benim sizin haftalarda ne bulantı ne kusma hiçbişeyim yoktu sonradan oldu ama allahtan bir sıkıntı yokmuş