Hatice-93 Yani zorunlu değil, istemiyorum desen kimse zorlamaz ama neden riske atasın ki. Yani eğer şekerin varsa bunu da bilmezsen sonrasında olumsuz bir sürü sorun yasayabilirsin. Bebeginle ilgili yani. Bir çok yerde okudum, 1 kerelik aldigin bu sekerin zararı yok. Zararı olsa bile önüne geçebileceğin sorunlari düşünülünce yaptırıyorsun. Ben ozele gidiyorum ama seker yuklemesini saglik ocaginda yaptırdım, testlere para vermemek için. Sende iyi düşün. sağlıkla kucağına al bebegini inşallah. Sadece açlık toklukla aynı şey değil. Bu şeker testinde ölçülen farklı oluyor. Kanlar alınırken hiç birşey yiyip içmiyorsun. Bu glikoz hariç. Vücudunun buna tepkisi ölçülüyor bi yerde