SaniyeBektaYazc 32. Hafta doğum iznine ayrıldım o zmndan beri yapmaya çalışıyorum her akşam. 5000 adım bulduysam ne mutlu bana:) üstü zorluyor, ayaklarım şiş olduğu için terlikle yürümek zorunda kalıtorum. Yürümek zaten her durumda sağlıklı bir aktivite 10000 adım yapabiliyosanız çok iyi:)