Snmgrbz ben ilk 5 haftalık iken hamile olduğumu öğrendim ve kalp atışı yok demişti 1 hafta sonra gel dedi ve 6 bitmek üzereyken gitmiştim sizde öyle yapın şuan da 17 haftalık hamileyim Allaha şükür bir sıkıntı yok. Canınızı sıkmayın lütfen moralinizi yüksek tutun😇