İlk trimester benim için çok zor geçti. Bulantılarım çok fazlaydı, kustukça migrenim tutuyordu ve sonum maalesef hastanede bitiyordu serum yiyordum hep. En rahatım 2. Trimester oldu gerçekten çok rahattım ya ne bulantı ne bişey. Çok da güzel iştahım vardı.
Şimdi 3. Trimestere giriyorum tekrar bulantılarım başladı, iştahsızlık da var. Tek olduğum için hazırlayıp yiyesim de gelmiyor valla az önce ev baklavası ve sarmayla kahvaltı yaptım kahvaltılıklardan da midem bulanıyor. Onlar tuttu biraz midemi. E mutfağa girip yemek yapasım bile gelmiyor. Napıcam ben ya 😓 var mı benim gibi olan?