Ysmn211 benim çatlatma iğnesiyle bile çatlamamıştı. Önemli olan iğneden sonra da her gün kontrole gitmek.. bizimki doçentti güyya, polikistik oldugumu ve lh hormonu yüksek oldugunu bildiği halde yani dirençli çıkma ihtimali çk yüksekti kontrole cagırmadı. 10 gün sonra test negatif, ultrason 8cm kist😤