SemraSnmezTuru bnde suyu zor iciyorum inanki su icmedigimiz ucin mide bulantimiz fazla oluyo zaten wucut susuz kaliyo o da idrar yolu enfeksiyonu yapiyo sonrada gelsin kasilmakar agrilar.cok kotu oluyorsan su icerken su sisenin jcine taze nane yapragi koy 2-3 tane hergun o nane yapraklarini degistir birazda limonu sıkıp damlat suyuna canim o zaman suyu daha rahat iciyorsun.muhtemelen hareketsizsin benim gibi we suyu az iciyosun ondan panik yapma.kanaman yoksa kötü hicbirsey yok dedi doktorum bunu aklindan cikarma dedi.sende endise etme canim.