[silindi] yani öyle düşünme trendyoldan ilaç almak da nebilim sağlıklı gelmiyor bana eczaneden almakla ıyı yapmışsın bence bende decavit kullanıyorum bitmesini bekliyorum imom omega ya gecicem ama fiyatından biraz tereddüt ediyorum açıkçası özel ilaç olarak geçiyor doktor yazmaması kötü