MerveMustafaKaraku 14-21 ekim arası olcak bizimde inşallah. Ya arkadaşlar sizinde içinizde bi korku var mı? Sürekli bi korku var içimde bişey olacakmış gibi. Sizde de var mı? Çok evhamlı bi insanım. Bi an önce zaman geçsin bebeğim zamanında gelsin istiyorum
Nurce MerveMustafaKaraku benim de öyle acaba sağlıklı mı doğacak acaba erken mi doğacak kafamda bi sürü soru 😂🙈 aynı senin gibiyim canım ben de
mrveyvz deletedmom28 Evet canım DECAVİT kullanıyorum ben haftaya kontrolüm var değiştirecekmi doktorum bilmiyorum.
Lokum 13ekim heyecan var ama sürekli sonu düşünüp bugünü gecirmek istemiyorum doğurayım göreyim vs. anı yaşıyorum gebelikte de 😍