Merhaba arkadaslar. Şu an 10 haftalık hamileyim. Saçlarım bakır renk ama boyamadıkca iyce cingeneye dönüyorum 😅 çok rahatsızım bu durumdan arastırmalar yaptım 3 aydan sonra doğal saç boyaları ile boyayabileceğini savunuyor bir çok doktor. Ama tabiki yine de bebeğime bir zarar verirse diye tedirginim. Aranızda aynı durumu yasayanlar var mı? Boyatanlar var mı? Veya kesinlikle boyama mı diyosunuz?