Gkces09 Kızlar sat günüme göre bebek 4+2 haftalık henüz muayene olmadım kese görünmez diye hemen muayene olmak istemedim sadece kan verdim beta için bel ağrım var ve kasıkta sızı sanki adet olacak gibi ağrım var ayakta fazla duramıyorum normal midir