iremgun civciv1520 yeğenime dr browns almıştım çok rahat etmişti o yüzden ben de onu tercih ettim ama daha doğuma var ben denemedim henüz.
HavvaMerve civciv1520 Anlaşmalı eczaneler de olur o da zor bulamazsın canm internetten al ebebek de ve Trendyol da var ☺️
Portakalgeliyor civciv1520 Artık bir çok biberonda antikolik özelliği var . FİYAT performans açısından arkadaşlar gibi bende dr browns bakmanı öneririm en iyisi o ..
Bsmlh civciv1520 dr brawn onerdi doktorum bende alıcam benımkı de kolık bide mama alıyorsa elvolvia ac gaz yapmıyor
Meryemkale civciv1520 ben boşuna almışım biberon dedim çünkü sarılık olunca mama takviyesi yapıldı hastanede ve kaşık biberon kullandık evdekiler çöp oldu onlarla yemiyor mama
Meryemkale civciv1520 https://ty.gl/cwgvclk eday kaşık biberon yazın trendyol da var link açılmazsa o şekilde bulabilirsiniz 50tl fiyatı ben çok memnunum
Bsmlh Meryemkale buna bende baktım cnm ama rahatmı benım bebek 32 günlük ama mama ve emzirme şeklinde besliyorum meme reddi olmadı Allah’a sukur ama basıl kullanımı
Bsmlh HavvaMerve evet cok güzel kılo aldırıyor artı içinde omega b12 heryonden cok çeşitli mama kaç dr gezdim sakın bırakma mamayı en iyi mama diyorlar tavsıye ederim
Meryemkale Bsmlh bence biberon dan daha rahat çok kullanışlı 5 günlükken başladık şuan 1 aylığız ben çok memnunum
Bsmlh Meryemkale ya bende gazlı dr brawns al dedı doktor ama bunu aldam diyorum bizde 32 günlüğüz emiyorda mamada alıyor