Elifzeynepyldz Benim tüp bebekten başka şansım olmadığını söyleyen doktorlara inat ilk aşılamamı yaptırdım ve gebeyim şuanda. Ama kaç haftalık olduğunu net bilmiyorum adetin ilk gününden mi sayılıyor normal gebelik gibi yoksa aşılama gününden mi?
Mrzy28-c Elifzeynepyldz canım belirtin varmıyfı bende dün aşılama oldum.inşallah tutar ama bişi hissetmiyorum hiç sen yazınca sorayım dedim