SedaNur00 Merhabalar 😊 Doğuma çok az kaldı fakat isim bulamıyoruz. Aklımızda olan bir isimde yok şuanlik. Erkek ismi bulmak daha zor sanki 🙄🤔 Fikir ve önerilerinizi mutlaka dikkate alicagim 😊💙
Esmabz SedaNur00 Ben erkek olursa Yusuf Asaf düşünüyorum. Zeyd ismi de hoşuma gidiyor :) fikir olabilir size de
SenaHifa SedaNur00 erkek ismi bulmak gerçekten çok çok zor geldi bana da 🤣 uzuuuun uğraşlar , ümit kesmeler , sinir bozmalar , saçma eleştiriler , lüzumsuz yorumlar sonucu eşimle Doruk Ahlas ta karar kıldık 🤣