Rmzyeasya Merhaba kızlar size kız diyip erkek erkek diyip kız çıkan oldu mu bna 14 haftalıkken kıza benziyo dedi değişir mi sizce
Mrvweeeeee Rmzyeasya 14 haftada degsmez herlde gorunur cunku baya bnmki 13 haftada belli olmstu degsmesinimi istyosun🤗
SedaNur00 Rmzyeasya doktor ilk ne derse o oluyor genelde 😊bize de daha 4 aylık değildik erkek dendi sonra 6.aya kadar belirsiz göstermiyor 7.ay erkek dedi🤣💙
meraklianne1 Rmzyeasya valla dün duydum aşağı komşumun teyzesi özele gitmiş 9 ay boyunca erkek demişler doğurmuş bir hafta olmuş doğuralı kızı olmuş 🤭😳 doğana kadar bende inanmycam galiba kızım olcağına 😅😅
Rmzyeasya Mrvweeeeee bi kızım var bu seferde oglum olsun istiyorum tabi herşeyden önce saglıklı olsun da 😊
Sterre Kuzenim yaşadı. Birebir şahit olmasam inanmazdım. Hep erkek biliyorlardı hatta benden oğlumun küçüklüklerini istemişlerdi. Kız doğdu😵
Kbrarz Rmzyeasya 13 haftalikken erkek gibi dedi 16da emin degilim dedi 18de kiz gibi dedi 20 de yuzde 80 kiz dedi simdi 37+4olduk supriz olmazsa kizimiz olucak 🙏🏻😄
meraklianne1 SedaNur00 valla olmuş hatta ilk çocuğu erkek yani kız istiyomuş kadın zaten doktor hep erkek demiş bi doğmuş kız hatta hastane çıkışını bile hemen gidip yeni almışlar pembe giymesin diye 😐🙄🙄😳😳
Hazal2121 Rmzyeasya valla benim kızımda 14 e kadar %99 erkek 16 da kız dediler ben 16 dan önce emin olamıyorum artk😅