Ayseyldrmx Gittiğiniz özel hastaneye bağlı bence. İki farklı özelde takip yaptırıyorum baştan beri. Bir tanesi gerçekten devletten farksız, oraya nadiren çocuğu görmek istediğimde veya ufak tefek sıkıntılarım olunca gidiyorum. Diğeri üst seviye özeller arasında diyebilirim. Doktorum çok iyi, hastane tertemiz sadece farklı bir ilde olduğu için ikinci bir hastaneye de görünmek durumunda kalıyorum. Doğuma nasipse iyi olana gidicem. Siz de hastanenizin durumuna göre karar verin bence. Dediğiniz gibi devletten farksızsa, devleti tercih etmek daha mantıklı.