Nehiriiimmm Kizlar kızımın adı Nehir Yaren şimdi ikinci kızıma hamileyim isim konusunda çok zorlanıyorum.AHSEN var aklımda ama iki isim düşündügüm için sizce ne olabilir yada Ahsen ismi nasıl?
Kiscimn Nehiriiimmm merhaba canim, bildiğim kadar Ahsen arap ülkelerde erkek isom olarak kullaniyorlar.
Gulce5038 Nehiriiimmm benmde elif ablamn ahsen nur da abimin kızının adı ikisini birleştirip söyleyim dedm sizde de varmıs meğer😂😂
Nehiriiimmm turuncuanne hoşmuş ama eşim Liya neva gibi isimleri tercih etmiyor yoksa Neva çok hoşuma gidiyor.
turuncuanne Nehiriiimmm irem tuba mine de söyleyince kulağa güzel geliyo, iki isim olunca biri 4 harfli olsa daha güzel oluyo diye hep 4 harfli yazdım 😄