Busraninki Ben boynumdan skolyoz ameliyatı oldum. Boynumda platin var. Ameliyatı yapan doktorumla konuştum. Normal doğuma bir engel değil dedi. Benim boynumda olduğu için çok ağrı da olmuyor ama skolyoz çok ileri boyutta değilse normal doğuma engel değil.
zxcvbhgfd Busraninki Cok gecmiş olsun canm bnm de sırtımda 32 35 derece arası bnm ağrım olmadı hatta bz tesadüfen öğrendik fılm cekılmıstm baska bişe ıcın skolyozu gördüler ileri derece olmadıgı içinmiş sanırım bnmkınıde etkilemez inş ya
essrakenan zxcvbhgfd evet cnm insallah normal dusunuyorum.olmaz insallah bi sknti.siz kac haftaliksiniz
essrakenan zxcvbhgfd sormayin hem korku hem heyecan var🙂Alah kolaylikla dogum yapmayi nasip etsin butun hamislere😇
zxcvbhgfd essrakenan inşirah süresi oku canm bol bol doğumu kolaylastırıyormş doğuma gıderkn yolda doğuma girerken okuyun diyorlar. 😊
Gulnur zxcvbhgfd 23 haftadayim bel agtisi yapiyor kemik guclendirici ilaclar kullaniyorum.yoksa perisan oluyorum agridan ortapediye gittim dogumu etkilemez dedi ama ben gene guvrnemiyorum
zxcvbhgfd Gulnur bnde gitmeyi dusunuyordum ama Vazgeçtim bı kac doğum doktoruna sordum cok ileri olmadığı surece etkilemez normal doğumu dediler. Senn eğrilik olarak kac derece canm bılıyomsn
Gulnur zxcvbhgfd bikmiyorum ama abartilcak bsey yok dedi dktr kolende kalma bu skolyozun en buyuk dusmani tutuluyosun
Dsa zxcvbhgfd daha 19. Haftamdayım. Birde ikiz gebelik. Göbeğim ilk 3 ay hiç çıkmadı dümdüzdü şimdi sanki hergün hızla büyüyor. Son aylarda adım atamıcam sanırım. O yüzden tüm hazırlıklarımı erkenden bitirmek istiyorum.
Merveeymen Bende 12 yasında skolyoz ameliyatı oldum platin var omuriliğimde 3. Gebeliğim agrilarim artıyor son zamanlarda sezeryan oldum hep 😉