Annecik_ Beyzosss ben pentiden aldıklarımdan daha memnun kalmıştım, bebek mağazalarından aldıklarım meme uçlarımı gösteriyordu pentidekinde sünger vardı ama yumuşacıktı ve en azından uç göstermiyordu.
BusraUras Beyzosss ben babymall den aldım 1tane kapsız meme ucu gösteriyor ama aşırı rahat. Pentidende aldım o da aşırı rahat kaplı.
AsM Ben civilden aldim tesadüfen gordum bebege birseyle r alirken bez olanlardan almadm hafif süngerli ici ucu belli etmiyor cok rahat simdiden takiyorum 40 liraya almistim sanirim fiyatina gorede cok iyi
Bsmlh Beyzosss canım en iyisi emzirme atleti kaplı lcw cok rahatım suan heryerden kolaylık belın acıldı üşüdün sütüne geçti derdin yok
Meryemkale Beyzosss e bebekten almıştım 1 tane ama açıkçası ben onuda kullanmıyorum zaten evde olduğum için normal atlet giyiyorum birde atletle göğüs pedi takıyorum daha rahat
Prensesiminyolculugu Beyzosss Bende e bebekten aldm fiyatı çok uygundu denemek amaçlı çok beğendim yumuşak rahat kaliteli ama tek sorun iç belli ediyor