alyavetuna Belinay035tp bende surda durayım kızımda hic önemsemedim ama ikizler zayif olurmuş kuveze girer iyi beslen dedi dr 🤓
Gulce5038 Belinay035tp her aksam iki bardak süt içiyorum günlük iki şişe maden suyu içiyorum badem ceviz ara öğün de bir iki tane atıstırırm saglıklı besinler aldırıyo hamurla kızartmayla sadece anne kılo alıyo bence
Belinay035tp alyavetuna bende ilk hamileliğimde çok önemsemedim ama zayıf olmuştu biraz bu kez dikkat etmek istiyorum 🥰
35funda alyavetuna canım özel vıtamınler al ıhmal etme rabbım yardımcın olsun bız bır tane zor taşıyor besleyebılıyoruz inş gerek kalmaz kuveze vıtamın olarak bana vitafemin vermıstı dr
Ezgice0 alyavetuna Benim de ikizler ama ben son ayda kilo aldırcak besinleri yemeyi düşünüyorum şimdi erken diyordum. Siz kaç haftalıksınız.
Basceldan Mrvweeeeee meyve tuketimini cok degil sinirli yapmsniz gerekir maalesef gebelik sekerini tetikliyor
Tsara Mrvweeeeee meyve şekeri diye bişey var cok meyve tüketmek annenin şekerini yükseltir aksine bebeğe kilo aldırmaz süt ürünleri yumurta et bunlar bebeğe kilo aldırır birde kuruyemiş
Seval_29 Yumurta Ispanak Kaşar(özellikle kaşar) Kuruyemişler Et (birde bu) Mercimek Muz (muzda çok kilo aldırıyor ama orta halde olgunlaşmış olmalı) Tahıllar Süt ürünleri Mom789 Belinay035tp
alyavetuna Belinay035tp ilki kac kilo dogdu acaba. kizim 3700 dogdu benim ikizler 2900 görse sukur dicem🥰
Belinay035tp Teşekkür ediyorum cevaplarınız için genelde herkes aynı şeyleri saymış hemen beslenme listeme ekliyorum çok sağolun 🥰🤲🏻
Hatice_mete01 Belinay035tp ben kızımda yoğurtlu yumurta yiyordum mide bulantımdan dolayı çok bişey yiyemiyordum muz ve kaşar ayrıca bir hafta erken doğmasına rağmen 3800 doğmuştu 🥰🙏
Nursen099 Belinay035tp kesinlikle balık, kuruyemiş ve süt ürünleri ana madde bunlar birde sağlıklı ev yemekleri ye dışardan yeme 😊
Tggba Belinay035tp muzlu yada mutlu süt içerisine birkaç ceviz ve fındık at bebeğime iki hafta geri dedi doktor 15 günde 800 gram aldi
Aselvera Tggba kaçıncı haftalar arası aldı o kiloyu maşallah bide günde bir defa mı içtiniz aç falan mı
Kuyumcu Tggba sizden gordum aımdı yaptım ama buyuk bır bardaka süte yrım muz dort cevız on fındık bırazda pekmez attım bellı olcusu varmı
BusraUras Belinay035tp protein 😍 Kuzu eti Balık Organik tavuk yumurtası Çiğ badem-ceviz-fındık Yeşil yapraklı sebzeler Kuru Bakliyat Meyve Süt Kaşar peyniri(eski kaşar olsun) en hızlı bunlar aldırır bebişe kilo sizede süt yapar.
Tggba BusraUras bende et ve Balık fazlalığından kolestrolu yükselen biriyim şu an bunları yesem hastanelik olurum 😀 tabi az yemekte fayda var xok yediğinden oldu galiba önümden ekmek alıyor eşim kuymak yiyemiyorum
Tggba Aselvera 29 hafta daydik ben bebek zayıf kalmia diye biraz abartmış olabilirim iki büyük barda k falan yapar içerdim ama bir bardak yeter diye düşünüyorum sonrasında doktor zaten azalt demişti yoğurda muz ceviz az bi yulaf katıp yiyordum ara öğün cok önemli yemekten ziyade kuruyemisler de kilo aldırıyor aklında bulunsun
Tggba Aselvera aç tok farketmiyordu o aralar gözümde doymuyorum 🙈🙊 beslensin diye abarttım galiba 64 kiloya ciktim Allah sonumu hayır etsin 🤣
Tubalp27 Tggba bende 29 haftalikken gecen hafta gitmistim bana da bebeğimin kilosunun düsük olduğunu söyledi doktorum tarifi ben de yapayim tarif icin tskler 😊
Fatmaolcek Tggba 123-4 konuyla pek ilgili değil ama benim canım balık istediği halde çevremden balık yeme sakın bebeğin balık ağızlı olur diyorlar . Bunun gerçeklik payı var mıdır sizce kızlar genel olarak soruyorum.
BusraUras Tggba yaa kuymakk 😍❤️ bak aklıma düştü akşama yapayımda yiyelim 🤣😅 bal şeker olsun bebişe bol bol et olsın inşallah yedikleriniz. Kesinlikle herşeyin fazlası zarar. Kararında yemek lazım.
irorkay Tggba aa benim de hep kolestrolun yüksek çıkıyor. Kıymayı vs çok yiyorum ondan mı oluyor acaba
Fatos01 Ben düzenli olarak ceviz çiğ badem fındık incir hurma kan yapsın diyede yoğurdun içine pekmez döküp yiyebilirsin sade yiyemiyenler için ben öyle yapıyorum süt yoğurt yumurta bunlarda her gün alınması gerekiyor vee yeşil yapraklı sebzeleri yeşil biberin C vitamini cok yüksek olduğu için kahvaltıda cok tüketirim Et ürünleri rahatsız etse dahi haftada 2 3 defa tüketin benim 37 +5 haftam böyle geçti bebeğim ve ben gerçekten cok sağlıkli dertsiz bir süreç geçirdik şimdi son 15 günümüz kaldı kavuşmamıza 😊 haa bu arada hamilelikte en büyük zarar 3 beyazdan geliyor uzak durun derim (un tuz şeker)