merveklyc 31+2 günlük hamileyim akşamdan beri belim kasıklarım ağrıyor hafif hafif adet olacak gibi ağrır ya onun gibi 2 de randevum var biraz korktum normal midir siz de yaşıyo musunuz😏
Nejlavrl merveklyc bendede oluyordu gunde birkac defa adet agrisi gibi kısa kısa agrilar girdiği oluyordu ama duzenli degil belim her zaman agriyor genelde ozellikle cok ayakta durduğumda
Kubraaaaaaae merveklyc aynı durumu yaşıyorum , sanırım yalancı kasılmalar , ama tabi doktor em iyisini bilir
Gamze2172 merveklyc canm aynı sorun bende de var 31+5 teyım 2 hafta önce kontrolümde sordum bu soruyu yorma kendini fazla ve bu ağrılar olacak artık dedı ve bıraz daha şidetlenecek doğum yaklaşıyor artık sonuçta sağ sağlim kucağımıza alalım yavrularımızı inşallah 🙏
buiyimi merveklyc merhaba bende 30 haftanın içindeyim böyle ağrılarım var çocuğun hareketlerinde azalma oldu mu acaba sizde
Nejlavrl merveklyc oylr gercekten benim ilk hamileligim hic yaşamadığım icin ne oldugunuda anlamiyordum ama doğum sancisi olsa düzenli geleceğini söyledi ebe duzensizse yalanci doğum sancısı oluyormus
merveklyc buiyimi Azalmıştı gün içinde az gece yatınca daha çok hissediyodum bikaç gündür yine eskisi gibi hareketli 🙂
Angelangell buiyimi bazen o kadar çok hareket ediyor hiç durmuyor. Ertesi günler azaliyo yoruluyo galiba. Öyle olunca ister istemez korkuyoruz hareket azalinca
merveklyc Nejlavrl Benim de ilk gerçekten tecrübesizlik kötü bişey hemen aa doğuruyo muyum diyo insan🙃 İnşallah zamanında gelir kuzular 🤲🌸
Nejlavrl merveklyc insallah allahim sağlıklı bir sekilde evlatlarımızı kucaklarımıza almayi nasip etsin🤲🏻🌸
Semnr2 merveklyc benimde dün gece ağrım vardı kasiklarimda sancı gece kaç kez uyandım uyuyamadım doğru düzgün bu arada gebelik haftası 32+5
Angelangell merveklyc canim geçenlerde iki gece kasik ağrısı çektim ama devamı gelmedi. Bebeğin başı ordaydi ondan olduğunu dusundum geçti şükür
Semnr2 merveklyc ağrı olduğunda çok sık idrara da çıkıyor musunuz ve alt tarafınızda sizdede ağrı oluyor mu
MerveKaya38 Semnr2 33 haftalıgim aynı ağrım olduğunda idrara çok gdyorum bide vajinamda batma oluyor sızlama şeklinde 🤦🏻♀️
buiyimi Angelangell bende böyle düşünüyordum ama hep uyuşuk uyuşuk hareket ediyor korktum açıkçası güçlü hareket hissetmeyince
Semnr2 merveklyc aynen öyle kesinlikle bide ilk hamilelik olunca insan baya tedirgin oluyor ağrıyla birlikte hareketleri de baya baya azaldı korkuyorum bende ya bişey mi oldu diye