Sizin haftalarında aynısını bende yaşadım baş ağrılarım 3 4 gün hiç geçmeden devam ediyordu. Tek taraflı bir ağrı oluyor ayağa kalkınca beynim sallanıyor Muş gibiydi ama yatınca kafamı hareket ettirmeyince geçiyordu. 1 ay kadarfalan devam etti tansiyonu falan takip ettik ama tansiyondan değil neyden olduğunu cozemedik doktor hormonlarla alakalı her kadında farklı seyreder dedi. İnşallah sizinki benimki kadar uzun sürmez siz tansiyonu kontrol edin yinede