Leylakkk Gitmeyin hiç bir şekilde benim kendi yegenimin abimin kızının düğünü var bu yıl eğer kapalı bir alanda olursa gitmeyi düşünmüyorum
haticekzd Bence sen asla gitme, kırılırlarsa da takma kafana ilerde hamile olduğunu duyduklarında açıklarsın, eşin de kimseye temas etmeden dönmeye çalışsın bence, çünkü ha sen, ha eşin ikiniz de aynı oranda dikkatli olmalısınız.
Wishuponastar msahin bence eşiniz bile gitmesin takıyı gidecek olan yakınınızla, bir başkası ile gönderin. Telefonla da arayıp tatlı tatlı konuşarak tebriklerinizi yaparsınız. Ya da eşiniz illa gitmek isterse, 3m maskeler var 3 saat koruyucu etkisi var kişiyi. Onlardan taksın eşiniz kimseyi öpmesin dokunmasın iki gözüküp dönsün. Tabi ordan ayrıldığı gibi ellerini falan kolonyalasın, eve gelince direkt kıyafetlerini değiştirip makinaya atsın çalıştırsın. Tabi gitmemesi daha mantıklı. İnsanlar böyle bir dönemde anlayışlı olmalılar bence. Siz de güzelce tatlı dille ifade ederseniz anlarlar diye düşünüyorum.
msahin Wishuponastar eşimin anne babası bilmiyor o yüzden onlara veremeyiz takıyı laf ederler şimdi. En güzeli senin de dediğin gibi canım güzelce tembihlerim takısını verir beni soranlara da rahatsız der çıkar gelir dezenfekte olur. Teşekkür ederim ☺️
ikikuzuannesi_18-21_ msahin canım ben evde olduğum halde doları çıkmadan covid oldum hamileyken daha büyük riskteyiz gitme bence de.
41irem msahin gitme boşver ben arkadaşımın düğününe gittim mecbur aylar önce baya oluyor ozaman hamile değildim ama gelen sarıldı giden sarıldı sonra bi hafta huzursuz oldum herkes anlamıyor hastalıktan gelen giden boynuma atlamıştı allahtan bişey olmamıştı ama baya rahatsız olmuştum
msahin 41irem ah evet insanlar pek umursamıyor ben korkuyorum başından beri ne ben başkasına bulaştırayım ne de başkası bana bulaştırsın istemiyorum. Yurtta çalışıyorum sağlık personelleri kalıyordu geçen yıl yurtta. Onlardan bana bulaştıysa ben başkasına bulaştırırsam diye bile pimpirikleniyordum. Allah korusun herkesi. Çoğunluk çok rahat. Buraya yazana kadar bir tek ben bu kadar pimpirikleniyorum sanıyordum ama sizler de öyleymişsiniz sevindim ☺️
ikikuzuannesi_18-21_ msahin teşekkür ederim doktor dışardan gelen birinden kapıdan çöp alandan heryerden olabilir dedi. Meğer apartmanımızda varmış ben bilmiyormuşum sağlık ocağı kontrolüne gitmiştim asansöre binmek istemedim dönüşte kadınla karşılaştım konuşmadık ama işte olacağı varmış. Hamile olunca bağışıklık sistemi hemen kapıyor herşeyi. Şükür ben hafif atlattım evde kızım ve eşime bişey olmadı hamdolsun. Geçti gitti şimdi bebeğim ve gayet iyiymişiz 🤲 o sebeple hamilelikte 2-3 kat daha dikkat etmek gerek onu anladım.
41irem msahin kesinlikle dikkat etmek lazım şakaya gelmez başkasını memnun etmek için bebeğinizi riske atmayın allah korusun hepimizi inşallah biz tedbiri alalımda içimiz rahat olsun en azından
Mom047 msahin Gidenle gönder.Eşinide gönderme. Gidenide davet etme evine.Yavrundan önemlimi milletin yanlış anlaması.
Mom047 msahin Eşin gitmeye kararlı ise de engel olupta huzurunu bozmaya değmez.Bırak gitsin ,yine 3-4 gün yanaşma kocana ne olur ne olmaz diye