Son adetim 26 mart nisanın ortalarında test yaptm negatif çıktı 15 gün sonra tekrar test verdin yine negatifti adet olmadığım için tekrar gttim 2 hafta önce hamile olduğumu öğrendim 97 çıkmıştı sonucum 4 gün sonra 735 2 gün sonrada 1776 betaya göre kaç haftalık olduğunu bilebiliyor muyuz beynim yandı ne kadarlık oldu? İlk gebeliğim planlıydı yumurtlama günü bile bellliydi ama bunda bilmiyorum randevu alacm keseyi görmek için en az 5 haftalık olması lazım.