26.haftadayim karnim.hala agriyor ben anlamıyorum ilk gebeliğin cok rahtti bu kız olacak ilki erkekti. Zaten dogumdan inanılmaz korkuyorum bari hamileligim gün.gecsin istiyorum bebeğin eşi onde demisti doktor bide sanki bana aşağıda gibi geliyor bebek karnımda aşağıda ondan mi cok ağrılarım oluyor bilmiyorum off of çok canim sıkılıyor bu ağrılara