Anneadayii22 -nazarozcn_ -nazarozcn_ 4+3 de 528 çıktı benim yarin tekrar vericem canim inşallah artar
Basak Arkadaşlar son adet tarihime göre 5+6 yım beta 2514.0 cıktı normalmi kuzenim korkuttu ikiz gebelik ler de yüksel çıkar die 🤷🤷🤷