1anneadayiii Bursa şehir hastanesinde perinatoloji ye giden var mı detaylı ultrason için doktor nasıldı size açıklama yapiyormu bebegin durumu hakkında
Yenigelin543 Ben gittim canim 21 mayista yaklaşık 15 dakika baktı bebeğim yüzü koyun yattığı için yuzunu ve kalbini kontrol edemediğini söyledi bir ay sonra tekrar çağırdı bilgiyide doktorundan alırsın dedi doktoruma randevu almıştım iki sayfalık raporu doktorum verdi
Merve2Asel Yenigelin543 ben geçen ayın 21 inde gittim doktoruma randevu alamadım mhrs den siz nasıl aldınız ki cinsiyet söyler dimi ben hala öğrenemedim 🙈
Simges16 Ben gittim canım ayrıntılımı Aliye Hanım yaptı, detaylıca bakıyor az konuşuyor ama iyi olduğunu, bir sorun varsa da söylüyor, sorduğunda da cevap veriyor. Tabi özel hastane gibi bir güleryüz tatlı dil yok ama öğreniyorsun herşeyi için rahat olsun
FibaPlus 20 dk kadar bakmıştılar bayan bir doktordu adını unuttum ama gayet sakin ve hoş biriydi. Olan neyse onu söyledi açıklamaları beni tatmin etti daha sonradan düzenli muayene gittiğim doktor da baktı. Bebişimin yüzünün yarısının çıktığı bir ultrason kağıdı da verdi gayet güzeldi yani ☺️