Selam arkadaslar 2 ay 1 hafta önce sezaryen dogum yaptım. 2 hafta önce regl oldum. Normalde 6 gün süren reglim hala bitmedi. Ara ara cok az geliyo hala tam bitti diyorum ertesi gün çok az da olsa bi bakıyorum devam ediyor. Bir yandan dogum kontrol hapına baslamıstım cerazette acaba oda yapıyor olabilir mi? Doktoruma mesaj attım biraz daha gecmezse gel bakalım dedi. Sizin başınıza böyle bişey geldi mi resmen 2 haftadır reglim bitmedi aşırı sinirim bozukkk