Canan_ase hiç korkma güzel kardeşim bu öyle anlatıldığı gibi çocuğun zekasını yüksek dereceden etkileyecek bişey değil elbette etki ettiği seviye vardır ama zaten o seviyelerde olsa hamile kalma şansın sıfır olur bu 2.50 değeri Türkiye’nin mükemmel hamilelik profili çizmeye çalışmasından kaynaklanan bi seviye yoksa dört beş e kadar çokta korkulacak bi durum yok bende tiroid hastasıyım çok araştırdım çok profesörlerle görüştüm zaten 3. Aydan sonra bebek kendi hoormon üretimini yapıyo sana o konuda çok ihtiyacı olmuyo sana tavsiyem bu konuda Yeşim Erbil’in videolarını izle sana çok yardımcı olur hatta sirke arayıp danışadabilirsin içini ferah tut bebeğinde sende çok iyisiniz allah kolay bi doğum nasip etsin inşallah 😘❤️