Esesli Prensslerimm yengem 41.haftada suni sancı ile ancak doğurdu. Yeni nesil bebekler gelmek için acele etmiyor galiba. 9ay 10 günü bekliyorlar
Bademgzlm Prensslerimm @ArzuCilasun bende 39+2 deyim aynen bizdede tık yok erkek olduğundan mı ne gelesi yok 🤷🏼♀️Bakalım hangimizin ki önce gelecek☺️
Prensslerimm ArzuCilasun gelsinler artık sıcak bi yandan koca karnım bi yandan asker gibi bekliyorum valla ha geldi ha gelecek
Ilahe Hurma yeyin gune 6tane su icin ve yuruyun haraketki olun İnwalllah Allah Yardimcimiz Olsun 🙏Amin Duanizida eksik etmeyin canlarim Allah ol dese olur Ve sabr edin Sabr dinin yarsidi
Sinemkurtkarakussk35 Ilahe aynılarını yapıyoum en az 10000 adım , 6 hurma , 5 litre su bütün hamileliğim boyunca en az 5 litre su içtim aöa bekliyorum😂🙏🏽 Naplım sağlık olsun🙏🏽
AhmetPelinKl Bizde de hala tık yok maalesef. 39+0 olduk son 7 gün ama ne açılma ne sancı hiç bişe yok maalesef. En doğru zamanı bebeğimiz belirliyor aslında ama biz dayanamıyoruz sanırım. Günler geçmek bilmiyor. Hele som günler hiç geçmiyor. Şu son 1 ay sanki 8 ay gibi geldi. Bi kavuşup kokularını çekseydik içimize
Gulazer Bende 39+6 haftaligim dr en son Çarşamba gününe kadar zaman verdi o gune kadar kendi sancim olmazsa suni sancı vereceğim dedi 🤷
Gulazer AhmetPelinKl bende hiç bilmiyorum inşallah kendi sancim olur bugün kontrolum vardı Dr alttan muayene etti acilmam yok ama hastanede ağrı girmeye başladı eve geldiğimden beri yarım saat te bir sancı giriyor inşallah kendi sancim la normal doğum yaparim