Evet kızlar 41+ 1e kadar bekletti nazlı kızım gelişi de biraz zor oldu. 4 gün evde sancı çektim hastaneye gittikçe geri gönderdiler açılma olmadığı için. Artık dün gece dayanamadım yine geldim hastaneye artık yatış verdiler, sabah ezanıyla başlayan suni sancı maratonundan sonra saat 15 de açılma tamamlandı 15.10 da minik prensesim dünyaya geldi. Nazlı kızım kaburgamın tarafında olduğu için çok bastırdılar incinmiş veya kırık henüz tespit edilmedi şuan nefes alamıyorum birde kesilerim var ne yazık ki ama her ağrıya sızıya değiyor inanın şöyle dönüp bi bakıyosun herşeyi unutuyosun ama tabi Suni sancı hakkaten zormuş Allahım tüm bebek bekleyenlere hayırlı doğumlar nasip etsin 🤲 Sormak istediğiniz bişey olursa sorabilirsiniz