Merhaba hanımlar 39+1 deyiz bebegimle ve hayla gelmedi gebelik şekeri var ve doktorumuz iri bir bebek olduğu için bu hafta içinde kendiliğinden gelmezse suni sancı ve epidural şeklinde doğum basliycak daha fazla durması orda kilo alması demek mis ilk gebeliğim çok kafam karışık biraz da tedirgin ve korkuyorum bize dua edin lütfen 🤲🥺