44 günlük bi bebeğim var.İlk bebeğim.İki memeyi de emzirdikten sonra tekrar aranıp huzursuzlanmaya başlıyor mızmızlanıyor memede süt bitince mecburen önce 30 ml mama yapıyorum (kusmasın diye azar azar )sonra içiyor tekrar istiyor aynı şekilde ağzını o şekilde yapıp huysuzlanıyor refleks yaptığını söylüyor eşim emzik ver diyo ama öyle de aç uyuyor on dk sonra geri kalkıyo çocuk uykusundan.Dün 60 ml mama verdim emdikten sonra kusmaya başladı kusmasını normal olarak hiç istemiyorum gözleri açık ve iştahlı olduğu için kusacapını tahmin etmezdim kusmaması için neler yapabilirim ya da yanlış yaptığım bir şey mi var acaba yardımcı olursanız çok sevinirim