İlk hamileliğim de de aseriyordum. Böyle kokusu burnumda ve yiyemedigim için burnunun direği sızlıyor resmen koklamak da yetmiyor. İlk kizimda vitamin değerlerinde normal çıkmıştı . O zaman birde soba kullanıyordum üzerini silerken oluşan koku da beni benden alıyordu yaliyordum dayanamayıp. Şimdi de toprak bardaktan su içiyorum ama kendimi zor tutuyorum bardağı kırıp yoyesim var. Onun dışında köyden gelen ezilcek çiğ hasasim var o da andırıyor biraz toprağı . Ben gibi olan var mı merak ettim gerçekten netten baktım d vitamini eksikliği diyor. ( Halamda ak toprak yerdi ) ve ciğerlerine vurmuş 25 yıl sonra kanserden vefat etti ama ona da toprak konusunu aç canım çekti derdi. ,🤷🤷🤷