Yasar33 tıpta 37+0′dan önceki her doğum erken doğum sayılıyor. Kilodan ziyade emme refleksi ve akciğer gelişimi önemli, doğduktan sonra bu kontroller yapılır, eğer bi sıkıntı yoksa hiç küveze girmez. Ama tabi 36 haftalık bebekten bahsediyoruz, küveze girse bile taş çatlasa 1 hafta tutarlar, 1 hafta bile fazla yani. O da önlem amaçlı, akciğer gelişimi tamamlansın diye. Yoksa gayet iyi durumdasınız şu an kendinizi üzmeyin bebek de üzülür strese girer.