Susam1 Aşı sonrası yenidoğan bebekler için bizim doktorumuz fitil verdi, popişinden gece yatarken koydum, daha huzurlu olur uykusu gelir böylece. Ateşi de olmaz Allah’ın izniyle. Şurup için çok erken bence, yine de doktorunuza danışarak ilaç kullanın.