Sana o kadar çok tavsiye verebilirim ki ama yapman gerek ..ilk çocuğum öyleydi çok sorumsuz davranmışım elalem ne deri çok dinlemişim .ikinciye hamileyim 10 gün sonra doğacak nasipse ve bunda tecrübelerim o kadar fazla ki sana yazacağım
ilk iş olarak çocuk alerjik olabilir ama bunu 4 yaşa kadar test edemiyorlar sen deneyip edeceksin kendimyediğine çünkü senin sütünden geçer gaz
ikincisi evde yün Halı battaniyeyi yastık ne varsa kaldıracaksın mümkün değilse sadece yattığı ve oturduğunuz odayı kaldır
Üçüncüsü arkadaşın söylediği gibi benimde yavrum sürekli alıyordu gaz sancısı zannediyordum meğerse çocuk açmış ama çok bilmiş eşim tarafından mama vermedik hiç zaten biberon da almadı asla o yüzden sürekli emzirmek zorunda kaldım ve Buda benim güçsüz düşmeme sebep oldu eğer çocuğunuz biraz kilolu doğdu ise muhakkak aç kalıyordur mama takviyesi yapın
dördüncüsü ayağınızı üşütmeyin size gaz yapacak yiyecekler yemeyin mümkün mertebe ev işini bırakıp dinlenmeye bakın o uyudukça siz uyuyun eğer gazı var diye şüpheleniyorsanız ayaklarına acı elma yağı sürün ve doktor muhakkak gaz damlası yazacaktır onu da antibiyotik gibi düzenli olarak verin ben düzensiz vermiştim hiçbir işe yaramamıştı sizin gibi üç günde bir sabahı zor edip doktorda buluyorduk kendimizi