Cansum1 kolay yads zor olmAsı vücuttan vücuda değişiyor tabiki o ayrı benim çok kolay olmadı açıkcası suni sancı ile doğum yaptım 40+5 de suyunu patlatmaları kesi eşi falan hiç hissetmiyorsun onlar umrunda bile olmuyor farkında bile olmuyorsun o an sancı çok yoruyor insanı bi an önce doğsun istıyosun benim akşam 5 buçukda sancı verdiler gece 11 buçukda doğum oldu okadar saat geçmiş ama ben hiç farkında değildim doktorların güleryüzlü ise ekibe güveniyorsan korkma hiç ben de nasıl korkardım bi bilsen gün yaklaştıkca oh bu günüde atlattık derdim o derece şimdi ise çok şükür doğumu atlattık diyorum 🙏