Yaprakdokumusever Yaşayanlar neler yaptınız? Şuan ayaklarım 3 kat şiş doktorum şişer normal dedi ama dayanamıyorum tuzlu suya bastım daha ne yapabilirim?
Zehraaa98 Yaprakdokumusever Yaaa benımkıler davul gibi şu an herkes doğurunca gecer dıyordu ben şok 😂 demek ki gecmıyormış
Nglmz Yaprakdokumusever tuza biraz dikkat etmek gerekiyor .benim de çok şişti terliğim ayakkabılarım olmaz hale geldi tuzu komple sıfırladım iki hafta içinde normal haline döndü çok şükür ve doğuma iki hafta kaldı 🥰
Yaprakdokumusever Zehraaa98 ben doğum anında gebelik zehirlenmesi yaşadım belkide o yüzdendir inşallah sizde şişlik olmaz 💐
Tulis_bebisi Soğuk suya buz yada ilaç için buzhaneler var onu atıp koyun en az 10 dk dikin zamanla geçer bir hafta sonra normale dönüyor korkmayın 😊