midekoruyucu Busrabozbey içinde ğ olan ismleri söylemek benim için zor geliyor neden bilmiyorum. Yani buğlem ismini söylerken mesela buulem gibi çıkıyor o yüzden sevemiyorum o ismi, asya daha güzel 🥰
Asobeno Busrabozbey buğlem cenneti müjdeleyen melek diye yazıyor İnternette ama TV de bir programda alakası yok uydurma bir isim diye söylemişti bir hoca isterseniz bir araştırın