Feslegenlidusler 22 haftalık hamileyim hergun yeni bı isim bakıyorum en son Nil Vera kafama yattı ama herkese çok garip geldi bu isim sizce nasıl?
Aslitemiz Feslegenlidusler Nil güzelde Vera sanki bişey markasıydıda bir türlü hatırlayamadım tabikide karar sizin yalnis anlamayın dalga geçmek falanda değil amacim fikrimi söyledim sadece Nil yada Nilay sanki daha güzel 🥰
Tgckbr Feslegenlidusler yaa benim gibi düşünen varmış demek bende bu ikisini istedim ama eşim beğenmediği için ikisini aynı anda vazgeçtim 😔 bence güzel tek tek de çok güzel isimler
akgunbirsen Benim kızımın adı Vera olacak Allah nasip ederse. Nil Vera söyleyiş tarzından sanki yorucu ama 2 güzel isim. Nil Mina mesela söyleyiş olarak daha yumuşak. Tabi ebeveyn sizsiniz karar sizin. ☺️
Feslegenlidusler Aslitemiz Vera asıl ismimiz onun yanına Nil ismini koyduk aslında biz fikirleriniz için çok teşekkür ederim.🥰
Feslegenlidusler Tgckbr Vera ismini eşim istedi bende çift isim seviyorum .. Vera yanına en güzel Nil gelio bence 🥰🥰 sizinkinin ismi ne peki?
Tgckbr Feslegenlidusler valla bende o ikisini istemiştim ama eşim istemiyor Nil ve verayi yanyana o yüzden vazgeçtik 😞
Seranad Feslegenlidusler vera çok güzel bir isim ben böyle farklı isimleri çok seviyorum daha asil oluyor bence diğer klasik isimlere göre. Herkes sana yada çocuğuna isminin anlamını soracak. Ama ayşe Fatma ne biliyim daha duyulmuş isim olsa kimse üstünde bile durmaz yani. Bence vera çok güzel ♥️
Lokumunannesii Feslegenlidusler Nil ismi kendı halinde çok güzel verayı begenenedim Nil isminin sadelıgını güzellıgını bozmuş bence😌
[silindi] Ayrı ayrı çok güzel aslında yan yana da güzel ama söylenmesi biraz zor geldi zamanla alışılır tabi
Nilasyamom Feslegenlidusler çok tatlııııı 🙈 kızımla adaş olacaklar demek. Sağlıkla gelsinler inşallah 🌼
Feslegenlidusler Nilasyamom Kızınızın ismi mi😍😍 söylerken zor oluyo mu sürekli ne değişik isim diyolar mi yadirgandi mi çok merak ettim 🙈
Krizantem_ Beraber söylendiğinde iki ayrı isim gibi değil tek isim gibi duruyor ve marka gibi duruyor o yüzden ben tercih etmezdim. Ayrı ayrı güzel isimler.